onsdag 20 november 2013

Tisdag, onsdag!

Ja det blev ett riktigt bra pass igår morse! kändes segt på slutet men jag kämpade igenom utan att ändra starttiderna så jag är nöjd! Det märks verkligen på morgon passen om man missar lite med kvällsmålet eller middagen. Det blev ett gymnastik pass i på lektionstid och efter skolan joggade jag med Jenny. Hade en tanke på att skippa simningen i dag men jag var grymt pigg i morse (vaknade förre klockan) så jag stack och körde ett lite lättare teknikpass i basängen, hade gott om tid innan bussen gick så jag han med att plugga lite också. I skolan stod det lite gymnastik och näringslära på schemat, tycker näringsläran är superkul :-) och intressant! Efter som det var slut efter lunch idag (varje onsdag) så blev det ett simpass efter skolan med. Denna gång inte så lugnt eller det var tanken iaf. När vi kom dit var det en skola som hade abonnerat två tredjedelar av bassängen så vi fick snällt sicksacka mellan valarna i motions längan :-( det blev ett väldigt långt och lugnt insim ;-) men den som väntar på något gott! Efter ett tag försvann skolan och vi kunde köra nästan hela vårt pass iaf. Jobbigt men kul! Nu ska jag vila lite och sen blir det ett monarkpass som avslut på kvällen, ja maten ska ju intas så klart innan jag hoppar i säng :-)


Det har pratats om att det står ett solkors (från Lillsveds mörka tid) på en tomt i närheten av skolan, jag och Fredrik smög dit och tittade lite! Ja det var ingen liten pjäs dom hade smackat upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar